newdem newdem
121
BLOG

Odwrócona parafraza

newdem newdem Kultura Obserwuj notkę 1


Odwrócona zakłamana parafraza "Złote Serce"

 

Chcę żyć

i to znaczy ni mniej ni więcej niż: chcę dawać.

 

Tak długo szukałem i szukałem złotego serca,

a gdy znalazłem je w sobie,

nie wiedziałem co robić.

Może tak się na mnie skrupia to wszystko,

co powinienem był rozdawać a czego nie czyniłem,

bo tylko szukałem?

 

Ale cóż za szczęście, jeszcze się nie zestarzałem,

jeszcze jestem młody,

znalazłem złote serce w sobie i już wiem, że:

Chcę żyć

i to znaczy ni mniej ni więcej niż: chcę dawać.

 

No więc sobie szukałem i szukałem,

kręciłem filmy, choć do Hollywood się nie wybrałem

(no i dobrze)

Lecz przekroczyłem cienką czerwoną linię.

 

Ech, te poszukiwania ciągle szły po świetnej linii

choć kierunek był błędny,

okazało się, że można go odwrócić

 

i znalazłem.






https://youtu.be/drsMyeXzLSo

 

(Heart of Gold, Johnny Cash)

 

I think, that Johnny wouldn't be very angry for

a such fake translation of text like mine.

Marat

 

I want to live,

I want to give

I've been a miner for a heart of gold.

It's these expressions I never give

That keep me searching for a heart of gold

And I'm getting old.

Keeps me searching for a heart of gold

And I'm getting old.

 

I've been to hollywood

I've been to redwood

I crossed the ocean for a heart of gold

I've been in my mind, it's such a fine line

That keeps me searching for a heart of gold

And I'm getting old.

Keeps me searching for a heart of gold

And I'm getting old.

 

Keep me searching for a heart of gold

You keep me searching for a heart of gold

And I'm getting old.

I've been a miner for a heart of gold.

PS
Wszystko będzie dobrze. 

Jednakowoż..


newdem
O mnie newdem

Od tyłu czytaj "PLEOROMA". Roma ---> Amor ---> Miłość Pleo ---- Powszechna 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura