newdem newdem
175
BLOG

Drugi list otwarty do matematyka Arkadiusza Jadczyka

newdem newdem Kultura Obserwuj notkę 0

 

Drugi list otwarty do Arkadiusza Jadczyk​a

 

Niestety muszę przypomnieć Ci o konsekwencji.

 

Napisałeś kiedyś: (na moje: „że w Bogu nie ma zła”)

 

"No to skąd by się wzięło - musi być".

 

Pominąwszy zaufanie do powiedzeń z popularnych tekstów niematematycznych,  wielu miejscach logicznie wątpliwych, dygresyjnych jak cholera TO JEDNAK (cenisz, stosujesz) niektóre mądrości; przyjmujesz

 

CZŁOWIEK JEST NA OBRAZ I PODOBIEŃSTWO BOŻE?

 

Z kontekstów Twoich tekstów niehermetycznych skrótkami myślowymi matematyki

(może dla Was są precyzyjne - to jasne) - a ja piszę moimi skrótami myślowymi, które są konieczne DLA DOBRA CZYTELNIKA. I jego wysiłku.

 

A na końcu zamierzam (cel estetyczny, uboczny) udowodnić, że moja satyra na Twoją satyrę jest śmieszniejsza, i wartościowsza, bo Ty piszesz – nic Cię to nie kosztuje – bzdury językiem matematyki – a ja piszę prawdy – językiem LUDZKIM.

 

Więc wynikanie jest proste:

- Skoro tak, to jeśli w człowieku jest też pociąg, siła autodestrukcyjna (co, zaimplementowana od zera przez złych ziomów? Nie rozśmieszaj mnie w ten sposób bo mi się krzywą Lary, opiekuńcze moim oczom, póki widzę jeszcze jasno to, ten Twój błąd).

WYNIKANIA LOGICZNE SĄ JASNE

 

CZŁOWIEK JEST OSOBOWY

 

BÓG JEST OSOBOWY (w jaki sposób tłumaczę - i dlaczego jest też przeciwnie)

 

CZŁOWIEK MA W SOBIE DOBRE I ZŁE ZARODY

 

BÓG I TAKIE MA

 

Tyle, że Bóg (dowody psychologiczne, matematyczne, fizyczne, kosmologiczne z kształtu tego co badacie) - choć mawia się, że jest doskonały (doszedłem do tego nie dawno - nie może taki być w sensie logicznym) ciągle ewoluuje, i jednocześnie jest doskonały (to materiały, które składają się na moje hipotezy:

- PUNKT I CAŁOŚĆ

- SPEKTRALNOŚĆ ŚWIADOMOŚCI

- ŚWIADOMOŚĆ CAŁOŚCI STWORZENIA

- JEDNOŚĆ BYTU I NIEBYTU

- JEDNOŚĆ ROZWOJU BOGA I JEGO DOSKONAŁOŚCI.

 

TO się nazywa inaczej: NIE DUALIZM, NIE MONIZM (tradycyjnie rozumiany)

ALE TERTRYZM (coś tam Trójca może mnie oświeca jak Heima) – ale nie dla TETRYKÓW ARK! Uprzedzam! Nie da tetryków ultrapracoholizmu.
To zakłada końskie okulary mocniej niż sądzisz. Oraj. Oraj. 40-tka – badania oryginalne, powołania. 70 – oranie, oranie, trwanie przy dogmatach do zbicia.

 

newdem
O mnie newdem

Od tyłu czytaj "PLEOROMA". Roma ---> Amor ---> Miłość Pleo ---- Powszechna 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura