newdem newdem
354
BLOG

Żonaty filozof

newdem newdem Kultura Obserwuj notkę 3

Widziałem w książce zdjęcie z nagim filozofem.
Nagi filozof należy do śmieszności.
W ręku trzymał ostrą włócznię i już nie wiem
czy a priori nie wydał mi się komediowy.

Nuta smutku, gdy się patrzy na stare albumy,
że coś, kiedyś, gdzieś, z kimś
się nie umiało i nie umie.

Dobroczynna natura obrazy układa
w umysłu przegródce, fotomontaż wkrótce
wyśle na pokaz neurony - bariery.

Uciekłem w momencie.
Patrzyłem zasłuchany gdzieś pomiędzy zdjęciem
a okiem tożsamości.

Żonaty filozof należy do Wierności.

 

circa 1998, przeczucie o wyższości sztuki życia nad sztuką i mędrkowaniem

 

newdem
O mnie newdem

Od tyłu czytaj "PLEOROMA". Roma ---> Amor ---> Miłość Pleo ---- Powszechna 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura